• UberPeople.NET - Independent community of rideshare drivers. It's FREE to be a person and enjoy all the benefits of membership. JOIN US! CLICK HERE

josip broz

New Member
Stalno isto. Uber nije ovdje ništa više balkanski nego što mu je dozvoljeno i tako je svugdje. Oni priznaju samo svoja pravila i svi vi koji ste u tome sudjelovali, vi ste svi zajedno to napravili takvim kakvo jest. Oni profitiraju više što je više vas koji u tom sudjelujete a vama je obrnuto. Vi osjećate na svojim prihodima posljedice njihove gladi. I sad su je " legalizirali ", jer ste svi za to " glasali " pri punoj svijesti.
 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #63
Taksisti mogu do 2021 voziti krame jer imaju 5 godina za prilagodbu.
Zanimljivo je kako sada reagiraju kada nema više ograničenja na dozvole i licence. Sami sebi su iskopali jamu sa cijenama, a sada ponovno sraćkaju sa "cijeli svijet se urotio".
 

josip broz

New Member
Taksisti mogu do 2021 voziti krame jer imaju 5 godina za prilagodbu.
Zanimljivo je kako sada reagiraju kada nema više ograničenja na dozvole i licence. Sami sebi su iskopali jamu sa cijenama, a sada ponovno sraćkaju sa "cijeli svijet se urotio".
Nemamo nikakvu prilagodbu nego imamo krame upisane u dozvole koje vrijede 5 godina i dok vrijede dozvole vrijede i krame, kad dozvole odvrijede svoje, odvrijedile su i krame. To ovisi od pojedinca do pojedinca, kada je tko zadnji put produžio dozvolu. Moja recimo vrijedi baš do 2021. To sa dozvolama ne jebe nas baš pretjerano zato jer imamo svoje stranke a zbog uberovog nekontroliranog primanja svega i svačega nešto i tu dobijemo, cammeo nam isto prepušta, bar su do sada, konstantno ljude jer im je usluga nula a razlika u cijeni minimalna. Jedino što me čudi je nikakva reakcija naših glavonja na to glupo ograničenje. Ima tu raznih teorija ali većina je preglupa da bi na to trošio slova , pogotovo ovdje.
 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #65
Čujem da će nekolicina uberovaca sa novijim autima taksirati i paralelno voziti preko aplikacije. Daj napiši malo kako funkcionira shema sa stajalištima. Jel na Glavnom ona šačica i dalje drži ekskluzivu? Pomozi malo novim kolegama. Ako nije problem, možeš napisati i kako vam funkcionira aplikacija, koliko vožnji prek nje ide.
 

josip broz

New Member
Čujem da će nekolicina uberovaca sa novijim autima taksirati i paralelno voziti preko aplikacije. Daj napiši malo kako funkcionira shema sa stajalištima. Jel na Glavnom ona šačica i dalje drži ekskluzivu? Pomozi malo novim kolegama. Ako nije problem, možeš napisati i kako vam funkcionira aplikacija, koliko vožnji prek nje ide.
Nemam pojma za glavni, štand je slobodan i može stat ko oće, naravno na zlom je glasu zbog žutih, dijelom naših izbačenih bivših članova pa pristojni ljudi izbjegavaju i stoje na pošti, autobusni je naš u tunelu i tu više nema trte mrte jer svi moraju bit ulogirani pa interna pazi na red, onaj štand vani kod terminala zove se Knin i tu je mješana ekipa pa nema nikakve kontrole ni garancije. Aplikacija je ok i svaki dan sve više ljudi koristi ima i kartično preko nje tak da ne zaostaje za uberovom, postoji već godinama, od prije uber ere samo što nismo baš upirali sa marketingom pa dosta ljudi još ni ne kuži da to imamo. Naravno ne dere 25% vozačima jer smo mi samoupravljači i ne otimamo sami sebe. Na stajalištima, di je ekipa mješana vozi se po redu, naravno samo među firmama se to gleda a stranka bira firmu, ja ako sam treći među našima poslat ću našem prvom makar je na redu prvi recimo eko, tako i oni. Ne šalješ konkurenciji ako stranka bira tebe, tvoju firmu. Nema tu puno pameti. Mi šljakamo po stajalištima a ostali imaju sustav na zone pa ne moraju bit fizički na štandu da bi bili ulogirani dok mi još za sad moramo. Inaće ta stajališta gradu se plaćaju
 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #67
Čuo sam od jednog taksijanera da ove ispred Glavnog zovu udbaši. :biggrin:
Ovo za stajališta nisam znao da se dodatno plaća, mislio da je to u onom gradskom haraču. Makar mislim da će to sada biti ukinuto sa plaćanjem gradske licence.
Mirišim sranje na aerodromu u skoroj budućnosti jer će dosta starih i novih razrijediti goričke, a to znači da će ovi opet show raditi.
 

josip broz

New Member
Čuo sam od jednog taksijanera da ove ispred Glavnog zovu udbaši. :biggrin:
Ovo za stajališta nisam znao da se dodatno plaća, mislio da je to u onom gradskom haraču. Makar mislim da će to sada biti ukinuto sa plaćanjem gradske licence.
Mirišim sranje na aerodromu u skoroj budućnosti jer će dosta starih i novih razrijediti goričke, a to znači da će ovi opet show raditi.
Udbaši... To je njihova neka lokalna valjda sprdačina, uopće se ne miješam, dofuram ljude, istovarim i odo dalje, nisam siguran da mi naleti stranka da bi je uopće pokupio od tamo. Imam averziju prema tom mjestu i još pokojem, autobusni npr, Gajeva... Jebiga, velikogorički su si sami sve zakuhali, htjeli su porto za sebe i sad ga imaju, isto mi se gadi. Sranje je što ce sad moc tu po gradu dribljat a taman smo ih se rijesili. Teska su to sranja. Posao je sjeban. Tenk ju amerika, veli pjesma..
 
Top