• UberPeople.NET - Independent community of rideshare drivers. It's FREE to be a person and enjoy all the benefits of membership. JOIN US! CLICK HERE

Industrial

New Member
Uber is in Croatia about a year now. Market is rising, so we need a place to talk about problems and...

Uberovci iz Zagreba, ovdje slobodno pišite o problemima, događanjima i svemu što se događa u zajednici.
 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #3
Small cars are driving in Zagreb, it is under standard. There are many much older cars than 10 yrs.

How can 4 riders fit in:

Opel Corsa


WV Polo

 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #6
Uberovci iz Zagreba, kako ste preživjeli siječanja. Koliko vam je pao promet?!
 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #10
Voziti za Uber u Zagrebu postaje rizično zanimanje. Sa jedne strane možeš očekivati napad od strane taksista, a sa druge strane inspekciju koja će ti odrezati kaznu i oduzeti tablice na mjesec dana. Bajna li je ta lijepa naša, ili bolje lijepa njihova.

Koji faktor u društvu predstavljaju taksisti?! Pazi ih se, štiti ih se, pa čovjeku čisto dođe da se zapita koliko su oni važni?
Jesu li važni poput kirurga, profesora ili teta u vrtiću?!
 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #12
Sinoć smo na HRT-u mogli vidjeti kako se UBER stavlja izvan zakona, tj. svaki UBER partner je u prekršaju po tumačenju ministarstva. Stoga, svatko tko vozi preko platforme može biti prekršajno kažnjen od strane inspekcije.
Druga instanca, ona sudska, dosada nije donijela niti jedno pravomoćno rješenje po kojem bi se moglo tumačiti kako je UBER izvan Zakona o prijevozu u cestovnom prometu.
Radna skupina u ministarstvu radi po starim dobrim običajima, svi tupe svoje i rješenja godinama neće biti. Promjene zakona će se dogoditi negdje 2055. godine jer je svima njima dobro.

Uglavnom, otvoren je lov na sve vozače i partnere koji rade preko platforme. Možete imati sve dokumente u autu, kako se preporučuje, ali to vam doslovno ništa ne znači. Kazne koje se izriču su samostalna interpretacija inspektora, ali kreću se od 20.000 do 100.000 kuna za pravne osobe (tvrtke), ali nemojte misliti kako ćete proći kroz to "neoštećeni" jer se izriču kazne i za fizičke osobe od 15.000 do 50.000 kuna.

Trenutno ne znam što misliti. Zadnjih dana promet baš i ne blista, definitivno ima previše vozila koja su uključena. Veliki partneri UBER-a muljaju na sve strane sa vozačima. Rade se ugovori o djelu koji su na dnevnoj bazi, nitko nije prijavljen, ali sve funkcionira. Ekipa iz UBER-a na to svakako žmiri jer to kao nije njihov problem, ali glavno da se priča o nekakvim standardima. Klasično prodavanje muda pod bubrege. Dobili smo UBER na balkanski način.
 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #16
Tko plaća kazne, vozač, partner ili Uber!? Dolaze poruke podrške ali ništa precizno? Industrial, potpuno se slažem s tobom, takvo je i moje iskustvo.
Za vozače koji rade ili "rade" kod partnera 99% neće biti kazne ili će ona biti odbačena na sudu. Tvrtke partneri su ti koji dobivaju prekršajnu kaznu i odgovorne osobe u tvrtki.

UBER deklarativno stoji iza tvrtke partnera u svim pogledima, tj. prešutno Vam govore da će Vas logistički i financijski zbrinuti ako dođe do problema. Naravno, morate se pobrinuti da slijepo pratite njihove savjete u svezi glede papirologije i financijskog poslovanja. Imaju angažirano odvjetničko društvo koje pruža pravnu pomoć. U slučaju problema, morate se odmah obratiti uberovim zaposlenicima u Vukovarskoj. Treba biti realan i shvatiti kako nitko neće stati iza Vas sa papirom na kojem će pisati da će Vam se sve nadoknaditi jer to već vuče drugu zakonsku problematiku.

Nedavno sam bio u uredu i mogu reći kako sam vidio popriličan broj nezadovoljnih partnera. Uglavnom su to ljudi koji imaju svoju tvrtku ili obrt, te voze sami ili imaju još jednog vozača. Mnogi su očito mislili kako će odraditi 40 sati tjedno i od toga namiriti sve troškove poslovanja, amortizaciju i plaću. Gospodo draga, to je nemoguće na ovakvom tržištu gdje ima ovoliki broj vozača i nelojalne konkurencije. Nema "lagodnog" života od vožnje.

Sa druge strane partneri, tj. neki, su govna. Nitko neće podijeliti ikakve informacije, pomoći drugome nego se šuti i čeka da drugome krepa krava. Jučer su me izbacili iz grupa na fejsu jer eto nisam popularan sa ovakvom pričom. Kvarim posao u kojem navlače naivce na kojima zarađuju, a vozači izvuku kraći kraj.
 

Turbo1978

New Member
Za vozače koji rade ili "rade" kod partnera 99% neće biti kazne ili će ona biti odbačena na sudu. Tvrtke partneri su ti koji dobivaju prekršajnu kaznu i odgovorne osobe u tvrtki.

UBER deklarativno stoji iza tvrtke partnera u svim pogledima, tj. prešutno Vam govore da će Vas logistički i financijski zbrinuti ako dođe do problema. Naravno, morate se pobrinuti da slijepo pratite njihove savjete u svezi glede papirologije i financijskog poslovanja. Imaju angažirano odvjetničko društvo koje pruža pravnu pomoć. U slučaju problema, morate se odmah obratiti uberovim zaposlenicima u Vukovarskoj. Treba biti realan i shvatiti kako nitko neće stati iza Vas sa papirom na kojem će pisati da će Vam se sve nadoknaditi jer to već vuče drugu zakonsku problematiku.

Nedavno sam bio u uredu i mogu reći kako sam vidio popriličan broj nezadovoljnih partnera. Uglavnom su to ljudi koji imaju svoju tvrtku ili obrt, te voze sami ili imaju još jednog vozača. Mnogi su očito mislili kako će odraditi 40 sati tjedno i od toga namiriti sve troškove poslovanja, amortizaciju i plaću. Gospodo draga, to je nemoguće na ovakvom tržištu gdje ima ovoliki broj vozača i nelojalne konkurencije. Nema "lagodnog" života od vožnje.

Sa druge strane partneri, tj. neki, su govna. Nitko neće podijeliti ikakve informacije, pomoći drugome nego se šuti i čeka da drugome krepa krava. Jučer su me izbacili iz grupa na fejsu jer eto nisam popularan sa ovakvom pričom. Kvarim posao u kojem navlače naivce na kojima zarađuju, a vozači izvuku kraći kraj.
Kontaktirao sam ih i oni mene nude auto ali što ako te po 2 @@@@ zaustave
 

Industrial

New Member
  • Thread Starter Thread Starter
  • #18
Njih to moraš pitati.
Tebe je inspekcija zaustavila? Možeš malo više detalja napisati?

Ovog vikenda sam prvi @@@@ alkotestiran od kada vozim. U razgovoru sa policajcem dobio sam informaciju kako su ulovili nekoliko vozača koji su vozili klijente u alkoholiziranom stanju. Svaka čast ljudi, tako treba. Ne štetite samo sebi nego i svim drugim vozačima.
 

josip broz

New Member
Sinoć smo na HRT-u mogli vidjeti kako se UBER stavlja izvan zakona, tj. svaki UBER partner je u prekršaju po tumačenju ministarstva. Stoga, svatko tko vozi preko platforme može biti prekršajno kažnjen od strane inspekcije.
Druga instanca, ona sudska, dosada nije donijela niti jedno pravomoćno rješenje po kojem bi se moglo tumačiti kako je UBER izvan Zakona o prijevozu u cestovnom prometu.
Radna skupina u ministarstvu radi po starim dobrim običajima, svi tupe svoje i rješenja godinama neće biti. Promjene zakona će se dogoditi negdje 2055. godine jer je svima njima dobro.

Uglavnom, otvoren je lov na sve vozače i partnere koji rade preko platforme. Možete imati sve dokumente u autu, kako se preporučuje, ali to vam doslovno ništa ne znači. Kazne koje se izriču su samostalna interpretacija inspektora, ali kreću se od 20.000 do 100.000 kuna za pravne osobe (tvrtke), ali nemojte misliti kako ćete proći kroz to "neoštećeni" jer se izriču kazne i za fizičke osobe od 15.000 do 50.000 kuna.

Trenutno ne znam što misliti. Zadnjih dana promet baš i ne blista, definitivno ima previše vozila koja su uključena. Veliki partneri UBER-a muljaju na sve strane sa vozačima. Rade se ugovori o djelu koji su na dnevnoj bazi, nitko nije prijavljen, ali sve funkcionira. Ekipa iz UBER-a na to svakako žmiri jer to kao nije njihov problem, ali
 
Last edited:
Top