1. UberPeople.NET - Independent community of rideshare drivers. It's FREE to be a person and enjoy all the benefits of membership. Sign-up HERE!

No soy chofer pero tengo un problema con mi pickup address

Discussion in 'Complaints' started by Sergio Ortiz, Jan 10, 2017.

1. Mi pickup address en el app no esta correcto y cuando vienen a buscarme el app los envia a un lugar cerca del aeropuerto cuando yo vivo al lado del hospital del maestro en Hato Rey, al frente del condominio Segovia. Que puedo hacer para corregir este problema. Los choferes se tardan mas de lo usual porque no tienen la direccion correcta. Mi pickup address es: 392 Calle Sargento Luis Medina, Hato Rey.

2. tohunt4me

tohunt4me Well-Known Member

Wait 5 minutes,then cancel.
    Collect no show fee.

3. tohunt4me

As a passenger,you can enter an exact Street address.
    Regardless of marker indication for pin drop.

4. I've tried to do that several times and the app won't let me do it. It insist on adding a SII to my street address and that messes up the the pickup place on their GPS.

tohunt4me likes this.
  5. tohunt4me

Call the driver after placing request for ride. Give them correct address directly. Uber needs to fix this. The process is not supposed to be trouble.

6. tohunt4me

Uber es basura.

Fake_UberX and Jesusdrivesuber like this.
  7. Eso fue lo que el ultimo chofer sugirió. Será lo que tengo que hacer, pero me gustaría que Uber arreglará el problema.

8. Andrewfh

Andrewfh New Member

Uber no se va a molestar en arreglar nada porque simplemente no les interesa. El soporte de Uber es terrible.

9. Entonces tendre que llamar a chofer que me recoge siempre para darle mi direccion de pickup correcta. No importa.

10. Paul Vincent

Paul Vincent Well-Known Member

Share This Page