How hard have you kissed up?

Uber Crack

Well-Known Member
Author
What's the hardest you've ever kissed up to a Pax and why?

Call me an oddball but I like having a good rating. Tonight I picked up a drunkish male +/- 40 yrs old. Soon into the ride, I went through a yellow traffic light, that weirdly turned red sooner than I thought it would. You know how that happens? So the Pax says, "Oh! You obviously aren't scared of the cops going through a red light like that!"
I thought, "SHIT!" :eek:
No one wants a safety complaint! Or one effin star! So I had to kiss up hard in the 8 minutes left and hope I could distract him enough with the kiss up that he would forget the red light by the end of the trip! (which wasn't a true red light but if it was in his opinion then that's the same as a red light) :rolleyes:...
Anyway I got him chatting up a storm and I was super interested in what he was saying and gave great concise feedback and by the end, when he got out he said, "You're definitely about the third best uber driver I've ever had, and I have taken a lot of ubers in my time." :smiles:
I thought MISSION ACCOMPLISHED! :biggrin:
Third best smh! (a bit douchy) But it still counts. I think 99% chance he forgot about the red light :smiles: :smiles: :smiles: so I high fived myself :cool:
 

steveK2016

Well-Known Member
Kissing up huh?

Question might need to be changed to, how much cleavage do you show for higher ratings?

Lol

I'm cordial with my pax. Hello and how is your day. If they want to talk, ill talk. If they want silence, I'm all for it.

I most definitely dont do any ass kissing.
 

UberBastid

Well-Known Member
Uber Crack posting about Kissing Up.
Puts a pix in my head that I don't like. Well, kinda ...

Anyway, the only thing I do, is when I am asked how I like driving for Uber ... I tell about how I don't like it, that I wish I could enjoy my retirement, but I have a grand-daughter that needs a kidney transplant and dialysis is expensive, so I drive to try to save her life. I get a good tip when I can make them cry. LoL
And, I know you're thinking, "is it true" and, alas, it is not.
I have a pix of some random four year old on my dashboard. Sometimes the pix will spark a question, which allows me to get into my script.

Despicable. I know.
But, so is not paying rent, not eating.
 

steveK2016

Well-Known Member
Uber Crack posting about Kissing Up.
Puts a pix in my head that I don't like. Well, kinda ...

Anyway, the only thing I do, is when I am asked how I like driving for Uber ... I tell about how I don't like it, that I wish I could enjoy my retirement, but I have a grand-daughter that needs a kidney transplant and dialysis is expensive, so I drive to try to save her life. I get a good tip when I can make them cry. LoL
And, I know you're thinking, "is it true" and, alas, it is not.
I have a pix of some random four year old on my dashboard. Sometimes the pix will spark a question, which allows me to get into my script.

Despicable. I know.
But, so is not paying rent, not eating.

Savage
 

Uber Crack

Well-Known Member
Author
Uber Crack posting about Kissing Up.
Puts a pix in my head that I don't like. Well, kinda ...

Anyway, the only thing I do, is when I am asked how I like driving for Uber ... I tell about how I don't like it, that I wish I could enjoy my retirement, but I have a grand-daughter that needs a kidney transplant and dialysis is expensive, so I drive to try to save her life. I get a good tip when I can make them cry. LoL
And, I know you're thinking, "is it true" and, alas, it is not.
I have a pix of some random four year old on my dashboard. Sometimes the pix will spark a question, which allows me to get into my script.

Despicable. I know.
But, so is not paying rent, not eating.
I can't EVEN!!!
 

NUBER-LE

Well-Known Member
Om
Uber Crack posting about Kissing Up.
Puts a pix in my head that I don't like. Well, kinda ...

Anyway, the only thing I do, is when I am asked how I like driving for Uber ... I tell about how I don't like it, that I wish I could enjoy my retirement, but I have a grand-daughter that needs a kidney transplant and dialysis is expensive, so I drive to try to save her life. I get a good tip when I can make them cry. LoL
And, I know you're thinking, "is it true" and, alas, it is not.
I have a pix of some random four year old on my dashboard. Sometimes the pix will spark a question, which allows me to get into my script.

Despicable. I know.
But, so is not paying rent, not eating.

OMG gave me ideas hahahhahaha
 

Uber Crack

Well-Known Member
Author
Kissing up huh?

Question might need to be changed to, how much cleavage do you show for higher ratings?

Lol

I'm cordial with my pax. Hello and how is your day. If they want to talk, ill talk. If they want silence, I'm all for it.

I most definitely dont do any ass kissing.
I am also cordial... In fact I like that vocab word because that's it exactly. Sometimes like last night, when I screw up, I have to put in a bit of extra effort to make it up to them. After all, I'd like them to walk away from my ride with a favorable impression of uber ... So next time when they want a ride share, they choose uber over lyft - more Pax = more money for me :smiles:
I don't show ANY cleavage. My chest are way too awesome so I need to keep them hidden haha :biggrin: plus I'm a professional :rolleyes::cool:
 

PrestonT

Well-Known Member
What's the hardest you've ever kissed up to a Pax and why?

Call me an oddball but I like having a good rating. Tonight I picked up a drunkish male +/- 40 yrs old. Soon into the ride, I went through a yellow traffic light, that weirdly turned red sooner than I thought it would. You know how that happens? So the Pax says, "Oh! You obviously aren't scared of the cops going through a red light like that!"
I thought, "SHIT!" :eek:
No one wants a safety complaint! Or one effin star! So I had to kiss up hard in the 8 minutes left and hope I could distract him enough with the kiss up that he would forget the red light by the end of the trip! (which wasn't a true red light but if it was in his opinion then that's the same as a red light) :rolleyes:...
Anyway I got him chatting up a storm and I was super interested in what he was saying and gave great concise feedback and by the end, when he got out he said, "You're definitely about the third best uber driver I've ever had, and I have taken a lot of ubers in my time." :smiles:
I thought MISSION ACCOMPLISHED! :biggrin:
Third best smh! (a bit douchy) But it still counts. I think 99% chance he forgot about the red light :smiles: :smiles: :smiles: so I high fived myself :cool:

That's a really good question!

I love people, and I love talking to people, and I love serving people, so I never feel like I'm kissing up. I treat them like family unless they want me to stop at Target and wait for them, then I treat them like the family no one invites to Thanksgiving.
 
Even as a pax I don't care if a driver runs a red light barely

Aslong as they don't run the light when traffic is already in the middle of the intersection lol

That's a really good question!

I love people, and I love talking to people, and I love serving people, so I never feel like I'm kissing up. I treat them like family unless they want me to stop at Target and wait for them, then I treat them like the family no one invites to Thanksgiving.

I always tip the drivers who wait for me when I'm in target, guess you miss out
 

Rakos

Well-Known Member
My chest are way too awesome so I need to keep them hidden haha :biggrin: plus I'm a professional :rolleyes::cool:

mine are pretty awesome too...

Butt...I am more outgoing...

so here is a recent pic....8>)

Rakos

2coltgw.jpg
 

Spotscat

Well-Known Member
I don't show ANY cleavage. My chest are way too awesome so I need to keep them hidden haha :biggrin: plus I'm a professional :rolleyes::cool:

I would say that much like Aphrodite or Venus - the ancient Greek and Roman goddesses of love - that you have a responsibility, a sort of moral obligation, to share your magnificent and bountiful blessings with us mere mortals.

Birth_of_venus_1024x768.jpg


:smiles:
 

MHR

Well-Known Member
Moderator
I was having a bad day one time, nothing going right. Construction and traffic were insane in the big city.

I picked up a pair of pax and they started talking to me, off I go and miss my highway exit so went and did the turn around. Blamed it on construction and slow GPS. Keep going, miss another frigging exit. This time blamed moron drivers and slow GPS.

When I dropped them off I laughed and said that their ride was so unsuccessful that I was gonna go offline and call it a day.

Got a $10 tip and a 'thanks for taking care of us' with little pink hearts, in my comments.

Seems if I at least acknowledge my mistakes with self-deprecating humour people respond well.
 

Uber Crack

Well-Known Member
Author
I was having a bad day one time, nothing going right. Construction and traffic were insane in the big city.

I picked up a pair of pax and they started talking to me, off I go and miss my highway exit so went and did the turn around. Blamed it on construction and slow GPS. Keep going, miss another frigging exit. This time blamed moron drivers and slow GPS.

When I dropped them off I laughed and said that their ride was so unsuccessful that I was gonna go offline and call it a day.

Got a $10 tip and a 'thanks for taking care of us' with little pink hearts, in my comments.

Seems if I at least acknowledge my mistakes with self-deprecating humour people respond well.
I love when I hear stories about how an uber driver was capable of doing what it takes to take a bad situation and make it better. When I was new I made one or two mistakes and I wasn't confident enough to fix them so awkward silence ensued. I'm not like that anymore. :smiles:
 

DRider85

Well-Known Member
So far I'm a 5.0 as a passenger. If I don't have cash I tip in the app in front of them and make it known that I am a tipper. I take pride in maintaining a high customer rating.
 
Top